lördag 31 maj 2014

Jag minns det som igår.

Den här tiden för fyra år sen minns jag som om det vore igår. Jag minns smärtan, jag minns tankarna, rädslan, jag minns allt så starkt. Vi hade precis kommit hem efter att ha firat Linda på en restaurang i Hammarby Sjöstad. Jag var så svullen att jag inte fick på mig mina converse och var tvungen att gå barfota till bilen. Vägen till bilen kändes så lång trots att vi bara parkerade utanför, jag hade ont, jätteont. Men den smärtan eller någon annan förlossningssmärta var inte i närheten av den vi skulle känna när vi insåg att hon inte hade överlevt. I natt är det fyra år sedan som världen stannade för oss. Fyra år sedan hon låg på mitt bröst och var det allra vackraste jag någonsin hade sett, min första kärlek, lilla Ebba.

7 kommentarer:

Anonym sa...

<3

Linda sa...

❤️

nathy sa...

<3

Mathilda sa...

❤❤❤

Sanna sa...

Massor av kramar och kärlek till er idag! Jag har läst er blogg sedan tiden då ni väntade Ebba och hänger kvar än. Ni verkar vara så fina människor!

Lovisa sa...

Jag ryser... Ikväll kramar jag lite extra mycket på mina små, små tjejer och är extra tacksam för att jag har dem. Trots att jag vissa tuffa dagar vill säga upp mig som mamma.
Tänker på dig. På er. Trots att jag inte känner er. Kärlek och varma tankar till er!

Anonym sa...

<3