onsdag 1 april 2015

Hej lilla vardag

Ja veckorna rusar förbi och ser ungefär likadana ut. Inte så spännande att blogga om ;) i måndas var gammelfarmor och gammelfarfar med och hämtade barnen på förskolan. Dom har äntligen kommit hem från Thailand. Barnen blev superglada och fick så fina presenter. Även Hanna och Julia kom förbi för att säga hej. Julia har blivit så stor nu, moster sötnos.

Igår kom mormor och morfar över på middag till barnens stora glädje. Senare på kvällen gick jag på bio med mitt jobb, vi såg "trevligt folk". Jag gillade filmen mycket!

Idag så bestämde vi att strunta i att laga middag så jag och barnen lekte en massa istället. Det uppskattades och det var glada miner hela eftermiddagen. Philip älskar att leka kurragömma med mig och Maja. Han är superduktig på att stå tyst och gömma sig. Idag fick han dock inte plats riktigt under sängen. Så när jag kommer in i rummet ropar han "hittaaaa".
Mycket skoj!

Inga kommentarer: