torsdag 22 juli 2010

Dante

Idag var vi på Dante (Danderyd) för att gå igenom alla provsvar. Alla svar såg bra ut, Ebba var frisk och organen var fullt utvecklade, moderkakan såg ut som den skulle förutom avlossningen och mina värden såg normala ut. Det kändes jätteskönt att få dem svaren inför en kommande graviditet!

Ebbas födelsedag var beräknad nu på lördag. När vi var på väg till Danderyd så kändes det otroligt jobbigt då vi lika gärna kunde ha vart på väg dit för att föda. Dem graviditeterna jag har följt genom bloggar osv. som har legat i ungefär samma vecka har nu börjat få sina små bebisar. Det känns jobbigt och orättvist och det är okej att känna så. Saknar dig Ebba, min älskade fina ängel!! Mammas hjärta.

4 kommentarer:

Linda sa...

Kärlek till er <3.

liiah sa...

skänker er en tanke .. <3

Anonym sa...

Mormor tänker mycket på er de här dagarna och Janne och jag ser fram emot att komma ut till Rondellen och se hur fint ni har det när vi kommer hem från Österlen och Öland.

Kram på er
Mormor

Johanna (Kickes!) sa...

Det är orättvist, och fortsätt känna vad du vill, allt är okej att känna både glädje och sorg och allt däremellan. Jag kollar in på bloggen ibland när jag kommer att tänka på er, och då blir det alltid så att jag läser ikapp från det datumet jag senast läste. Du fångar med det du skriver. Ni är starka. Vi tänker på er ofta.