måndag 11 oktober 2010

Jakten på lycka!

Efter en sommar i tragedi, sorg och saknad känns de som vindarna börjar att vända. Denna sommar kommer vi aldrig att glömma, men någonstans lär man sig att leva med sorgen och saknaden. Ebba kommer för alltid vara med oss.

En dag för några veckor sen hade Frida en dålig dag. En dag som började med tårar och hemma från jobbet. Saknade efter Ebba blev för stor och det kändes som om vi var tillbaka på ruta ett. Efter ett besök hos Ebbisen vid Görveln, fick vi livets största gåva från henne. Hon gav oss ett syskon. Hon ska bli stolt storasyster förhoppningsvis någon gång i April 2011. Ett glädjebesked i rätt riktining och en extrem lycka!

Vi ser fram emot en ny era. Massa kärlek!!!




29 kommentarer:

Anonym sa...

Ni förtjänar verkligen en sådan lycka. Håller tummarna och tänker på er!

Denice Fossli sa...

Åhh är så himla glad för eran skull! Han/ hon kanske prickar in samma dag som jag fyller år 25/4. Det skulle vara fint =)

Hanna sa...

Wow, vad härligt! Många grattiskramar till er båda.

Hanna sa...

åå älsklings Frida! Vad underbart... Jag blir helt rörd. Önskar er massa lycka!

Kramar/ Hanna G

Sanne - Mamma till Lykke sa...

Åh det förtjänar ni, stort grattis och all lycka till er! kram

Fiffi sa...

<3

Mallan sa...

ååh, fina ni!! ett JÄTTEgrattis<3

Jossan sa...

Stort Grattis! Så himla roligt! <3

Anonym sa...

Massa grattis!!!

Stili sa...

Grattis till er båda!
Kram

Tilly sa...

Åhh grattis! :) <3

Anonym sa...

Jätte stort GRATTIS till er båda..Kicki (Emelies mamma)

Anonym sa...

LöööööööööööF <3 på er!!!

Anonym sa...

jag gråter!!! av lycka!!! grattis grattis grattis... detta förtjänar ni, verkligen

Wera, Timmys moster sa...

Åh, vad glad jag blir!! Önskar er all lycka. Stor kram

Cattish sa...

Ett jätte grattis till er!

Jessica sa...

Nu när det är offentligt så kan jag gratta även här=D GRATTIS!! är så sjukt glad för er skull, när frida berättade så blev jag alldeles tårögd! Ebba kommer att vaka över detta syskon det är jag helt övertygad om=)kram på er båda
Ni fötjänar all lycka och medvind!

My sa...

Har följt er blogg ett tag nu. Det hög hårt i hjärtat när lilla Ebba togs ifrån er. Jag vill bara säga ett stooooort stooort grattis och jag önskar er all lycka!

Och ett stort grattis till lilla Ebba däruppe som ska bli storasyster!

Cecilia sa...

UNDERBART! grattis till er båda!
Och självklart ett stort grattis till Lill Ebba som kommer bli storasyster! :)

Kramar Cecilia och Anton

Anonym sa...

Grattis! Har följt eran blogg sedan innan Ebba, har blivit väldigt berörd av ert öde. Fint att Ebba nu blir storasyster!

Jenny sa...

Jättegrattis från oss också såklart!! Linda berättade och det gjorde mig så glad för er skull.

Anonym sa...

gråter lite når jag ser alla vänliga kommentarer, och om hur mycket det hela berör.

Jag gör ett nytt försök om att ansöka om farfar ledighet på fredagar, fast jag visste det lite förväg.

Puss på er båda jag älskar er så

Anonym sa...

blev så glad för eran skull.massa kramar från mig m.fl från Tappen =)

Anonym sa...

Har följt eran blogg ett tag nu och fick rysningar av att ni skulle få ett syskon till ebba. ni kommer verkligen att bli underbara föräldrar. Grattis och lycka till

Anonym sa...

Har följt er blogg länge och blev alldeles bestört när jag läste att Ebba så grymt ryckts ifrån er. Finns inte ord som beskriver hur orättvist det är. Blev så otroligt glad när jag läste att Ebba nu ska bli stolt storasyster!! Stort grattis och lycka till. Ni kommer att bli fantastiska föräldar!

Malin sa...

Vilka underbara nyheter!!! Ett stort grattis till er båda och Ebba (och farmor och farfar). Och lyllos lill-bebis som får en skyddsängel och storasyster som Ebba.
Massa kärlek!

Sanna sa...

Världens finaste gåva! Lycka till med allt, ni verkar förtjäna det allra bästa!

Anonym sa...

kharma

Jannika mamma till Jillian sa...

grattis! önskar er all lycka!