måndag 16 juli 2012

Packa och maktkamp.

Vi sov i Stäket i natt hos mormor och morfar. Maja vaknade och fick syn på min gamla gunghäst. Lycklig tjej!



Hjälpa mormor att städa lite



Damen har lärt sig att sola och så mmm:ar hon samtidigt. Undra vem hon fått det ifrån?



Sen åkte vi hem för att packa ner köket i flyttkartonger. Kul! Gäller att passa på när solen skiner och sånt! :/



Senaste veckan har jag och Maja haft någon slags maktkamp. Idag sov hon inte middag förrän 14.30. Får hon inte som hon vill slänger hon sig ner på marken och blir heeelt förtvivlad. Och hon är envis vill jag lova! Vet inte om det är dom 4 tänderna som inte har kommit hela vägen upp än? Någon kris nu igen? Mellan utbrotten till höger och vänster så är hon lika glad som vanligt.

Testade lite mössor som ska packas ner.







Sen njöt vi av eftermiddagssolen!



Pappan har semester nu och tre veckor till, så mysigt att ha hela familjen samlad!

2 kommentarer:

Angelica sa...

Läste att Maja slänger sig på golvet Ninja gör så hur nu oxå tror det är en period eller jag hoppas dom är ju ungefär lika gamla :) härom dagen va jag på Ica då ville Ninja äta kakor men fick inte då kastade hon sig på golvet och skrev och rullade runt. Jag stod bara och kollade
På henne medans hon låg där jag har gjort så nu att hon får komma till mig när hon är "lugn" . Kan säga att jag hade ALDRIG detta problem med Neo. Lycka till

Anonym sa...

Hur gör ni med solskyddafaktor på Maja? Hur många gånger om dagen kletar ni på det? Jag tycker det blir så kladdigt och att det tar så lång tid innan det "går in". Måste alltid vänta ett tag innan man kan gå ut eftersom han alltid krälar runt över allt och blir skitig på en gång. Några tips?