onsdag 17 oktober 2012

Fotografering och lekland

Idag hade Maja sin första fotografering på Trollis. Ska bli så spännande att få se bilderna sen :)

Mormor hämtade Maja sen åkte dom och Nikki till leklandet med Elsa med familj. Toppenkul!




















Jag saknar min familj så oerhört mycket nu! Mycket jobb och lite familj. Och nästa helg flyttar vi in, har inte ens tänkt på det. Tur att min kille är bäst som både kan ta hand om Maja och flytta medan jag jobbar. Maja sover bara i vår säng nu, jag vill ha henne så nära jag kan, när jag kan!

Gonatt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur ser dina arbetstider ut? Jag känner precis som du, tiden räcker inte till.

Moster Ida sa...

Så roligt med dagisfoto! De har inte fotografering på Isaks dagis tyvärr, så himla tråkigt (finns inget i läroplan som antyder att fotografering ska ingå i förskoleverksamhet och sen finns det tydligen många barn med skyddad identitet säger dom)
Minns precis det där med att sova nära! Gjorde exakt likadant när jag började jobba, måste passa på att tanka lite kärlek :) . Man finner sig nog aldrig riktigt i att vara borta från de små liven långa dagar, men det blir bättre iallafall. Efter ett par år svider det fortfarande, men inte lika mycket! Kram

Cattis sa...

Tummen upp för flytt!
Tiden är ett dilemma, bra lösning att sova nära!

Anonym sa...

Jag har en fråga. Den är kanske lite privat så du får svara om du vill :) Blev du beviljad lån på nya lägenheten baserat på din mammapeng eller att du fått en projektanställning? Anledningen till varför jag frågar är för att en vän till mig försöker få lånelöfte (större än det lån de har på sin nuvarande bostad) utan resultat. De flesta hänvisar till att hon har en tidsbegränsad anställning. Hon har gått med i à-kassan men det hjälper inte. Hennes kille skulle kunna ta en större lånedel än henne osv men det godkänner inte bankerna. Hon söker såklart jobb och är söker på att hitta något innan hennes anställning går ut om ca 7 månader. Har du några tips?

Anonym sa...

Åå roligt! Vart ligger leklandet? Vad finns det att göra där?