onsdag 6 november 2013

Nappträning

Vi håller fortfarande på att nappträna här hemma. Jag vägrar att ge mig! Jag vet av erfarenhet hur mycket enklare det hade varit om han tog den. Vissa säger att man slipper gå upp på nätterna för att dom har tappat nappen, ja men istället måste jag natta om honom varje gång han vaknar. För vakna det gör dom ju även om det inte är pga nappen.

Han förstår fortfarande inte riktigt vad han ska göra med den när han har den i munnen. Men håller man i den hela tiden så lugnar den och han somnar med den i munnen ibland. Vi kämpar vidare! Idag somnade han med nappen två gånger :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja ni!
En till nappkämpande mamma här!
Skönt att få läsa om hur det går och att det går!
Här hemma haf det inte gått lika bra än men lillebror e bara 3v så jag hänger i.
Fortsätt kämpa!
Håller tummarna för både er och oss!
Var är Philips fina body ifrån?