torsdag 22 januari 2015

Mysisar

Det är ju så mysigt när barnen hinner vakna innan jag åker till jobbet. Så jag får pussa dom ordentligt och vinka genom fönstret.

Jag tycker att det här vardagspusslet fungerar riktigt bra. Det är fortfarande jobbigt för Philip med avskedet vid lunch och mellis när han träffar Maja. Maja har börjat tycka att det är lite jobbigt också, hon vill inte se sin lillebror så ledsen. Annars fungerar det toppen. Man märker att Phille blir trött efter några dagar på förskolan. Jo men då ska ni få höra, då får barnen vara ledig med mormor imorgon. Älskade fina mormor! Du är så snäll ♥

Jag har somnat med Maja varje kväll vid 19 och sovit till det var dags att gå upp på morgonen. Det är som att man lägger ner 100% av sin kropp och själ där man är för stunden. Så när jag får tid över somnar jag, stående. Hoppas att våren kommer snart så man blir lite piggare :)

Inga kommentarer: