fredag 3 september 2010

Nästa sista dagen

Idag är min näst sista dag på jobbet. Undrar hur de har förberett till måndag som då blir min sista för er som inte förstod det. Kommer röda mattan rullas fram? Kommer jag få en guldklocka för 2,5 års trogen tjänst? Många frågetecken.

Igår var det korp-fotboll. En trevlig idrott för de som inte längre tycker det är värt att träna fem gånger i veckan. Kampen slutade 2-2, jag & Viktor Ekström gjorde varsitt mål. Härligt!!

Ikväll blir det FIFA och öl med min äldste vän Karl Erik Leffler. Kvällen kommer avslutas med pyjamasparty då jag ska sova över.





Igår använde vi finservetterna till Pizzan. Uppskattas inte av Frida!

4 kommentarer:

Cillis sa...

Fin servetterna.. Nitch.. hur tänkte du då???

Fiffi sa...

Haha Niklas du är knäpp;)

Anonym sa...

Lilleman, går du på en diet! En halväten pizza! Inte likt dig..

Stili sa...

jag tycker att det är rätt att vara lite obstinat när fridis inte är hemma och kan ta dig i örat. regler är till för att brytas, så fortsätt med det! =)