lördag 25 september 2010

Veckan

Jag har varken orkat eller haft tid eller lust att blogga den här veckan. Veckan har spenderats i Farsta där vi har arrangerat deras 50års kalas. Mycket roligt!




Idag jobbade jag min sista dag på Eventum för ett tag. Det va ett tungt och jobbigt beslut för mig att ta. Från imorgon och en obestämd tid framöver ska jag enbart koncentrera mig på mig själv och att jag mår bra både psykiskt och fysiskt!

Mina fantastiska föräldrar har även gett mig och min syster Hanna en varsin flygbiljett till Thailand. Så nu ska vi hälsa på farmor och farfar som "bor" där under vintern. En nyttig rehab resa som verkligen behövs!

Tiden läker inte alla sår utan att man själv hjälper till! Så nu ska jag hjälpa tiden ett tag!

Trevlig lördag kväll!

2 kommentarer:

Issa sa...

Jag tycker att det var ett bra beslut Frida!! <3

Cillis sa...

Jag tycker också det låter som ett bra beslut Frollan! Man kan inte bara gå på som tåget, (men det är så himla lätt att göra det) Jag tycker du är stark som vågar ta steget och stanna det där tåget. Viktigaste av allt är ju att man känner sig till freds inombords, men så helt sjukt konstigt lätt att glömma bort det!

Kärlek till dig!
PUSS min vän