fredag 8 april 2011

Fredag!

Veckan har gått så himla fort, och jag är nog gladast av alla för det!

Idag började jag dagen med en promis i det fina vårvädret med Lotta och lilla Saga. Det var skönt att få komma ut lite och röra på sig även om det var långt ifrån högt tempo. Sen tog vi en fika och brainstorma namn, vi har nämligen lite namn PANIK i familjen semla.

Nu ska jag och mamma hälsa på min gamla mormor. Sen blir det kanske fika med farmor och farfar som kommit hem från thailand äntligen :)

3 kommentarer:

Minya sa...

Hej igen! Vi har en "namnbok" med lite unika namn där mamma och pappa bland annat hittade Minya och Indra, om det är så att ni skulle vilja låna! :)
Kram

Mallan sa...

jaa farida, ja såg nog farmor å farfar smyga hem från systemet me en box i påsen;)

Familjen Semla sa...

Tack Minya, vi har en namnbok som vi lusläst och kollat en massa på internet så jag skulle bli förvånad om vi hittade något nytt namn ;) så gullig!

Haha Mallan, sköna pensionärer ;)