måndag 25 april 2011

Jag älskar dig!

En bild säger mer än 1000 ord...




9 kommentarer:

Fiffi sa...

Så otroligt fin bild <3

Moster Ida sa...

Men guuuuud så söt bild, jag dör!
Ni är så fina :)

Isabell sa...

Härlig bild.. Lika vackra båda två<3

Anonym sa...

verkligen!
super fina tjejer.. niklas måste vara så lycklig att få ha er två!

Anonym sa...

föddes hon med kejsarsnitt?

Farmor Marie sa...

Längtar redan efter att få krama henne igen, Sötnos Maja <3

Denice Fossli sa...

Så fina tjejer! Visst ler hon också?

Stephanie sa...

Åhhh GRATTIS!!! Vad underbart att er lilla tjej har kommit! Ni har en helt fantastisk tid framför er:)
Hon är jätte söt!!
Kram

Nina sa...

Hej Frida. Ja det var så lite så, eran historia berör mig. Det var verkligen min största skräck när Noel var i magen, att jag aldrig skulle få lära känna knytet där inne. Jag är imponerad av er och Maja är ju HELT bedårande, så underbart söt.. Min bror bor här i stenungsund på västkusten men om du följer Idol så är det förmodligen där ifrån. Han gick till slutaudision förra året men åkte ut efter grupp-utmaningen, du får söka på honom på youtube och kolla om de kan vara sär ifrån , Robin Brännehed heter han. Lycka till med er fina lilla dotter!!! Kram Nina