tisdag 31 maj 2011

1år sedan

Exakt nu den här tiden för ett år sedan började smärtan. Smärtan som fortfarande inte har släppt och kommer aldrig göra det heller. Bara byta skepnad, först fysisk sedan psykisk, först näst intill ohanterbar nu lite enklare. Om vi bara visste det vi vet idag för ett år sedan, tänk om... I natt 02.33 fyller Ebba 1år och 20 minuter senare är det ett år sedan hon lämnade oss. Imorgon är dagen jag vart rädd för ett år, det gör ont nu och morgondagen kommer inte bli enkel. Maja kommer göra att vi överlever! Mina älskade tjejer, jag älskar så att det gör ont!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läste precis inlägget före det här inlägget och tänkte skriva att jag skulle att jag var nyfiken på hur ni fortsätter kämpa med sorgen för Ebba nu när Maja kommit, eftersom inget kan ju ersätta Ebba, men nu när ni har Maja finns det både så mycket sorg OCH glädje, hur hanterar ni det?

Anonym sa...

All styrka till er också såkart!

Anonym sa...

Ni är så starka du kommer klara morgon dagen bra tänker på er!

Sanna sa...

Tänker på er och förstår att det måste vara en hemsk dag, men samtidigt så måste den väl få vara det också.. Er Ebba finns med er varje dag, och tänk så stolt hon är över er och sin fina lillasyster! All styrka till er, jag tycker att ni verkar vara så fruktansvärt modiga, skulle jag ha hälften av erat mod skulle jag känna mig stark!

Isabell sa...

Ebba dyker ofta upp i mina tankar och hon ligger mig varmt om hjärtat..
Hon är som ni kallar henne, en Kärleks Ängel <3
Hon lämnade oss med så mycket kärlek, hon påminnde oss om att inte ta något för givet och förde nära och kära närmre varandra..

Jag vet att ni kommer klara morgon dagen genom sorg, smärta och minnen, glöm inte att hon är stolt över att ha er som föräldrar och kommer alltid finnas i era hjärtan vart ni än vänder.. Jag vet att hon är stolt över att vara storasyster till lilla Maja och är glad att ni fått en solstråle i ert liv..
Många varma Kramar

Zandra sa...

Vill ge dej massa värmande och styrkande KRAMAR.

Ebbis tjejen är en stolt ängel där uppe bland molnen. Hon vakar över er och är så glad över sin lillasyster. Det är jag övertygad om.
Många Många KRAMAR

Anonym sa...

styrka till er världens finaste familj. tänker på er!

emelie sa...

All kärlek till er<3

Anonym sa...

sänder massa Styrke kramar till er!