tisdag 31 maj 2011

Feedback.

Jag har ju som sagt vart inne i min egna lilla bebisbubbla. Att få igång amningen och allt vad den kan föra med sig, få till lite rutiner och njuta av det nya livet. Nu är jag på väg ur bubblan, tillbaka till verkligheten och omvärlden.

Fick tidigare en kommentar om att bloggen blivit riktigt tråkig. Den har blivit lidande som alla andra i min omgivning. Men nu så! Därför behöver jag lite feedback på vad ni vill läsa om, vad ni vill ha mer respektive mindre av. Så, önska på!

Sen vill jag bara säga att jag läser alla era fina kommentarer och uppskattar dom verkligen. Även om jag har blivit värdelös på att svara.

Puss på er söta och ös på nu!




7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill följa dig hur du blir av med graviditetskilona (styrka, löpning eller promenader) samt lite bilder på hur fort det går. Tyckte det var så intressant att följa hur du vecka för vecka blev större och större om magen. :)

Anonym sa...

Tycker inte att det är så konstigt att bloggen blir "tråkig" när man har en liten bebis, att man inte prioriterar att sitta framför datan! folk som tycker de kanske ska skaffa sig ett eget roligt liv istället för att följa andras via bloggar..?!

Moster Ida sa...

Jag vill läsa om ert liv och vad ni har för er... Sen vad det är, ja, er vardag helt enkelt! Just nu är det inte så konstigt att allt kretsar kring Maja, ert liv ÄR ju Maja och att lära känna henne! Allt det nya och spännande som händer-jag tycker inte det är tråkigt alls att läsa om!!!

Men man är ju olika och har olika tolerans för saker och ting, ni få väl blogga precis hur ni vill, det är en liten bit av er vardag som skildras här och det FÅR vara så att någon läsare kanske tycker det blir lite trist ibland!
Ni vet ju att livet just nu är allt annat tråkigt :) Ett önskemål har jag dock: Mer inlägg från Niklas!
Puss

maria j. sa...

jag tycker inte att bloggen har blivit det minsta tråkig. jag läser flera gånger i vecka bara för att det är roligt att se hur ni har det. det är jättekul att ni lägger upp bilder på sötaste maja! ringer nästa vecka för jag & ev. julia vill hälsa på & gratta :) (tror flippis vill komma & hälsa på igen)! puss!

Ahlbom sa...

Jag tycker att bloggen är jättemys!

LINN sa...

allt om hur du och niklas träffades från då till där ni är idag!

Anonym sa...

Er blogg är den bästa! Skit snack om att den är tråkig. gillar den skarpt!! jag tycker du ska köra på samma spår som du alltid har gjort och som du gjort nu också, inlägg då och då om dig, din familj och er vardag. helt perfekt!