måndag 12 december 2011

Hemma hos vår pappa

Hej fina!
Vi har som sagt kommit hem till vår pappa nu efter en helt fantastisk resa. Flygresan hem gick hur bra som helst, Maja sov i 9 av 11 timmar. Jag lovade min farfar att jag skulle ljuga för flygvärdinnan och säga att Maja bara var 6 mån så vi kunde få en vagga (jag är helt värdelös på att ljuga!). Så jag ljög och det var det värt! Här hemma är vi lite slitna av tidsomställningen. Maja tyckte det var dags att gå upp vid tretiden i natt, men fick henne att somna om efter lite gnäll. Jag kan verkligen rekommendera att resa med barn i 7 månaders ålder (som inte kryper), allt har gått som en dans och Maja har älskat varje sekund. Vi saknar verkligen min farmor och farfar som har tagit hand om oss och skämt bort oss med kärlek och hushåll. Här kommer lite bilder från vår resa.


















Tack Mamma, Farmor och Farfar för några oförglömliga dagar i Bang Saen. Pussar och Kramar från mig och Maja



1 kommentar:

Fiffi sa...

Vilka härliga bilder!!!<3