tisdag 13 november 2012

Lever i en Beckfilm

Den här vägen går jag hem varje dag! Det som finns i bilden är:

En park, ett gammalt båtvarv, pendeltågsspår och brandgula lyktstolpar. Det är som upplagt för att bli påhoppad som i en Beckfilm.


Önskas i julklapp:
Pepparspray - redan fixat!
Överfallslarm
Batong
Pistol -måste vara lätthanterlig
Fickkniv
En bil
Pengar till taxi
En person som sällskap

Jag håller på att bli paranoid. Varje man som syns till blir ett hot, jag halvspringer och låtsas prata högt i telefonen.

Tack Bromma/Sundbyberg för att ni har fixat ett så trevligt promenadstråk till oss som bor i Annedal! Jag kan flyga, jag är inte rädd....

2 kommentarer:

Frida sa...

Fyyyy va läskigt! Jag är jätte mörkrädd och en sån där väg hade gett mig en hjärtinfarkt direkt. Bra att du har pepparspray, men de mest optimala vore ju ändå en pistol :P

Stili sa...

Jag kan säga dig att den där Arro må vara jobbig ibland men i situationer som dessa så är han ovärderlig. Behöver aldrig bli räddo!!!