onsdag 14 november 2012

Senaste dagarna.

Tider bara flyger iväg! Från och med imorgon börjar Niklas jobba heltid igen. Jag kommer börja åka bil till jobbet så ni kan vara lugna, jag slipper "Beckgången". Jag har flex så jag ska börja jobba 7-15.45 så kan jag hämta Maja på Trollis och så lämnar Niklas. Ska bli spännande att se hur vi får ihop det! :)

Maja fick fina tofflor från farmorn som hade vart i Istanbul. Så gulliga!


Hjälper farfar att borra lite


Vi hade besök av moster Ida, Kim och Isak i helgen. Maja tyckte Isak var så cool och skulle göra samma. Här spanar dom på folk.


Vår 80cm breda diskho är mycket poppis för vattenlek!


Börjar lite lätt närma sig trotsåldern?
Mestadels är hon en riktig mysis!






Chillar lite i trapphuset efter Trollis


Maja är här.
Snygg pappa och farfar!


Idag är en stor dag för oss! Maja kissade för första gången på pottan, duktiga tjej! Hon satt naken i mitt knä i soffan och så sa hon "Nanna (Maja) kissa". Så vi gick till badrummet där hon satte sig på pottan och så kom det kiss.

Trevlig kväll fina ni! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har du lång resväg till jobbet?

Frida sa...

Wow va kul! Va duktig hon är!!!

hannis sa...

Så duktig Maja som vill kissa på pottan! :)

Zandra sa...

Vad roligt att du trivs bra på ditt nya jobb! Allt tar sin tid så man får ha lite tålamod med sej själv i början :-)

Ja nu börjar en ny fas hos familjen Semla, en härlig ny vardag med pusslande och allt som hör till.
Det kommer säkert gå hur bra som helst.

Hoppas ni får en skön kommande helg och att vi tids nog får se mer av ert nya fina hem :-) Nyfiken du vet hihi.

Kramar

Eva-Maria sa...

Haha vilken skön pappa Maja har :) Bjuder på sig själv lite lätt!

Kram