onsdag 7 november 2012

Samsung och finbesök

Vilken dag! Jag har fått jobb, på Samsung. Med start redan på måndag :) Jag ska typ samordna produkters flöden mellan olika mässor, utställning osv. En administrativ tjänst med mycket excel! Ska bli grymt kul att arbeta på ett internationellt företag. Så i helgen ska jag plugga excel, engelska och koreanska seder ;)

Vi fick även finbesök av familjen Carlnandez som kom över på middag. Så länge sedan, Elsimon har hunnit blivit så stor! Gulle <3 br="br">





Självklart kom våra fina grannar över på kvällskaffe i vanlig ordning. Älskar att bo så nära gegga-linda!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, Spännande! Heltid?

Anonym sa...

Grattis! Ska bli så spännande att höra vad du gör på nya jobbet :)

Anonym sa...

Grattis!!

Cattis sa...

Grattis!

Moster Ida sa...

Grattis till jobbet!!! Så roligt och skönt för dig/er!
Kram

Eva-Maria sa...

Grattis Frida!

Min tjejkompis jobbar på Samsungs logistikavd. Hon är lite av en expert i excel efter några års lärande :) Jag brukar besöka henne de dagarna jag träffar kunder i Kista så då får vi ta en kaffe i ert fina showroom.

Kramar

Linis sa...

Grattis Fridis, va roligt! :) :)

Zandra sa...

Nämen åååå vad roligt! Låtercsom ett toppen skojigt jobb! Grattis tjejen! :-)

Kramar

Jennifer sa...

Grattis! Gud vad skönt att ha ett jobb! Hoppas de är roligt!

Stili sa...

Grattiiiis Frollan5!!!!!!!!!!!! Visste att det skulle lösa sig. Puss! <3