söndag 30 juni 2013

Lördag.

Efter jobbet i fredags gick jag ut med mina fina kollegor för att ha avskedsmiddag för mig och en annan kollega. Middag på Texas longhorn och drinkar på brasseriet vart det. Mysig sommarkväll inne i stan med fullsatta uteserveringar och massa glada semesterfirare.

Igår var jag så trött efter en arbetsvecka så jag fick sovmorgon till 11.30, herre vilken trött mamma! Nikki och Maja hade vart på en massa roliga äventyr i lekparken och skogen. På eftermiddagen så badade vi och åkte till marinan för att äta glass och kolla på båtar. Som inte det var nog så vart vi bjudna på grillfest hos Hanna och Niklas. Maja var överlycklig att hon fick sova i Hanna och Niklas säng och bajsa på deras toalett.

Vi satt ute på balkongen till 01 och hade det så mysigt. Tack alla fina vänner för en magisk sommarkväll på R10.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du sluta på ditt jobb