måndag 16 februari 2015

Boot camp

Idag börjar boot campen med strikt kost och hård träning! Niklas ska köra på samma kost som jag och igår åkte vi och veckohandlade. När vi brukar veckohandla så ligger priset runt 7-1000 kr för en vecka. Ni slutade summan på 2200kr - det kostar att ligga på topp!

Jag fick en träningspresent av svärmor också, sporttopp och träningströja. Så gulligt ♥ jag köpte en present till mig själv i form av träninsskor, broddar, våg, måttband,  hantlar, matvåg.

Nu är jag så taggad!!

4 kommentarer:

Fiffi sa...

Hejja morsan!! Det här fixar du galant!!<3

Filippa sa...

Oj va kul! Heja heja!

Du får gärna skriva ett mer ingående inlägg om upplägget å maten!
Jag kämpar med sista mammakilona men det händer inte mycket så jag kanske behöver ta i med hårdhandskarna jag också ;-)
Kram å Kör hårt!

Anonym sa...

Vilken bootcamp går du? :) har du redan fått kost schema osv? :)

Linda sa...

Grymt! Hejja dig och du kommer klara det galant. Puss