torsdag 8 april 2010

En lång dag!

En varit en riktigt lång dag. Började med morgonmöte i Kristianstad, vidare till Karlskrona, sen vackra Kalmar och sedan sista mötet i Växjö. Som om det var slut där? Nej sen var det bara att sätta sig i "vår" Skoda för att bege sig till Jönköping. Så här är jag nu. Mitt rum är bra, men jag har ett litet problem. Det är Lill-Lördag även i Jönköping. Stans enda ställe som kör på onsdagar ligger på andra sidan gatan. Kontenta: öppnar jag fönstret står jag på dansgolvet i mina urtvättade HM-kalsonger. Uppskattat!

Tydligen är det någon dåre som fyller år också och eftersom de troligtvis vet att jag är här (kändis), envisas de med att sjunga "ja må hon leva" fyrtioelva gånger mitt på gatan. Lysande Jönköping, lysande!! Vad händer här näst? Tedenby och Davidsson frågar om jag ska med och spela krocket hemma hos Stefan Liv? See you tomorrow JKPG!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha stackare :)