söndag 11 april 2010

I huvudet på Nicha

Nicha har fått en del saker om bakfoten. När vi var hundvakt förra helgen så hade vi följande situation.

Jag står och dammsuger lägenheten för tredje gången den dagen och säger till Nicha,

-Det är ju hundhår överallt, jag skulle aldrig kunna skaffa hund då skulle jag ju dammsuga ihjäl mig!

Varav Nicha svarar

-Men älskling du tycker ju det är roligt att dammsuga.

Så Nicha har trott att jag tycker att det är roligt att dammsuga och städa, men jag försökte förklara att jag tycker att det är roligt när det är städat och fint hemma och då måste man göra dessa tråkigtheter. Tror han fattar nu i alla fall lilleman :)

Godmorgon!
/i huvudet på frippi en tidig söndagsmorgon

3 kommentarer:

Moster Ida sa...

Men Niklas... Vem f*n tycker det är ROLIGT att städa?! Din mamma har ju haft James och nu en polska, så inte ens hon kan ju ha lurat i dig ngt sådant! Puss på er knasbollar :)

Stili sa...

jag känner igen det där med att män tror att kvinnor gillar att städa. Så konstigt! Mange kan hellre sätta på sig ett par ytterskor än o ta fram dammsugaren...haha
lite taskigt kanske, men nästan så...

Fripps sa...

Typiskt killar :)