måndag 12 april 2010

Semestertider

Idag har vi diskuterat lite med ledighet under sommaren för säljgruppen. Jag känner att jag måste kunna vara lite flexibel vad gällande med ledighet med tanke på att jag vill vara ledig när "lill-Nitch" kommer. Idag slog det mig rätt hårt. Jag ska ju fan inte vara ledig. Jag ska ju ta hand om ett barn. Jag ska inte till Gotland och vara ungdom. Jag ska inte njuta av en solsemester utomlands. Jag ska infinna mig i rollen som pappa. Det kan ju inte under några omständigheter bli bättre. En sjuk känsla passerar min kropp bara tanken av att få hålla den lille och tänka: " Jag äger dig tills du fyller 18 år". Sanlös tanke, men helt underbar!

Fan va vi ska göra mycket saker ihop jag och "Ebbisen". Här är några framtidsbilder jag har tagit:

Vi ska börja spela golf

http://i98.photobucket.com/albums/l256/gswyers/funny-pictures-midget-golf-0Af.jpg

Vi ska på fester tillsammans


http://static.glife.se/dynamic/member/imagecollection/29747/cac89609-c102-4770-a8eb-405e027c934c.jpg

Hon ska plugga på universitet. Oops nu var pappa pinsam som lade upp den bilden..


midgets.jpg midgets image by larsonx14


Skämt och sido. Nu vill jag bara att hon ska komma. Det kommer att bli magiskt!!

1 kommentar:

Mathilda sa...

aaaahhahahha!!!!!

vare verkligen bara jag som tyckte det här var hysteriskt kul?