tisdag 31 augusti 2010

Ensam är stark

Som ni har sett har Frida lämnat R7 för att leka event nere i Hultsfred. Jag känner mig som en ungdom vars moppe har blivit stulen. Dvs Frida tog även med bilen till "Hultan". Så nu åker jag pendel och buss med fotfolket. Känns sådär om jag ska vara ärlig.
Självklart har jag fått en to-do-list, men funderar på att vara ungdom och skita i den. Dessa saker SKALL göras till Frida kommer hem:

- Ny trall på balkongen.
- Sätta upp krokar i badrummet.
- Gardinstänger + gardiner i sovrummet.
- "Sen vill jag ha en nystädad lägenhet att komma hem till" skrev hon glatt i ett mail till mig.

Det är inga små saker hon ber en pojk med tummen mitt i pannan. Blev bara trött när jag skrev detta.

Som några vet har jag fått nytt jobb. Jag ska bli 170 cm säljare på Office Management. Ska bli svinroligt och min nya chef verkar riktigt vass. Han ska nog kunna göra karl ut av mig ska ni se.
Kostym & slips: Tisdag-Fredag!

2 kommentarer:

Mattimon sa...

Ha ha. Skön läsning som vanligt.

Stort grattis till det nya jobbet!

Moster Ida sa...

Jamen du verkar inte ha nåt bättre för dig så det är väl bara att sätta igång därhemma, haha... Om inte annat får väl Frida vänta tills den där nya chefen gjort karl av dig då kanske tummen sitter där den ska!