söndag 1 augusti 2010

Tillbaka till vardagen

Imorgon börjar jag och Niklas att jobba. Jag börjar på mitt nya jobb på Eventum :) det ska bli sjukt roligt. Men det är samtidigt väldigt läskigt. Inte att jobbet är nytt utan att vara utan min trygghet, Niklas. Vi har vart med varandra nästan dygnet runt sen Ebba gick bort och nu ska jag ut i stora världen ensam. Att åka pendeltåg själv i rusningstrafik, tänk om jag börjar gråta mitt bland allt folk?! Jag tror det kommer gå bra, eller jag vet att det kommer gå bra, men läskigt är det.

Om dagen blir lyckad ska jag även träna mitt första pass fotboll imorgon. Med mina extra gravidkilon och med min kondis lär det bli jäkligt tufft! Härligt!

Sov gott och önska mig lycka till på mitt nya drömjobb!




8 kommentarer:

maria. sa...

det kommer gå jättebra doooris, lycka till :) puss!

ps. va superfint ni har i lyan :)

Linda sa...

Det kommer gå bra gumman. Lycka till på nya jobbet idag. Puss

Fiffi sa...

Det kommer gå jätte bra fridis!!!<3 med din vilja å styrka klarar du allt:) dom i laget får passa sig;) ses imorn!!<3

Stili sa...

jag tror stenhårt på dig! Du är ju one of a kind!
Lycka till idag!

Anonym sa...

good luck :)

jessica sa...

är helt övertygad om att allt kommer å gå toppen, men ett litet lycka till skadar ju aldrig. så LYCKA TLL;)kram kram

Anonym sa...

lycka lycka lycka till! du klarar allt.. du är bäst!

Frippi sa...

Tack för stödet!! Ni är bäst! :)<3