onsdag 18 augusti 2010

Nitch, en bloggare

Det var inte igår man gjorde ett tappert försök att blogga, but here it goes.
Frida har blivit en arbetsnarkoman och kan aldrig orera med mig på dagarna längre. Jag saknade den tiden då hon jobbade på Sanifix. Då kunde vi prata på ostört i flera timmar. Men saker förblir inte alltid som man tänkt sig och stora saker håller på att hända i familjen. Vidare om det kommer!

På lördag vankas de ölgolf och jag har krigat för att gå i samma boll som Mr D. Jag känner att det är dags nu och att efter denna helg kommer jag säkert ha en ny vän på Facebook. På tal om det så är jag just nu 11 vänner från 1000. Det får man ju ändå säga att det är en målstolpe i livet. Vi måste hjälpas åt att hitta just det 11 som skall förgylla min vardag!

-"Hej jag heter Niklas och jag har 1000 polare på Facebook, 1000 som jag skulle ta en kula för. Vad heter du?"



2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir så nyfiken på vad som händer i er familj, berätta!
Ni verkar helt underbara emot varandra <3

Stili sa...

du är så rolig nitchie!