onsdag 2 maj 2012

Hallå du härliga stad!

Åh vi har verkligen haft en toppendag! Vi hade bokat dejt med en alldeles "ny mammavän", Emilie och hennes söta Nova inne i stan. Jag bjöd med mig Nathy och Elsa som gärna ville följa med. Kändes nästan som när man träffar en ny kille på första dejten, pirrigt! Det var hur mysigt som helst och Emilie var en sån himla gullig tjej! Så nu hoppas vi på fler dejter.

Vackra Kungsträdgården!







Lunchdax







Bus i humlegården



















Damen ville inte sova nått, tillslut vann jag på tåget hem!



Nu ligger jag och solar på Rondellen, najs!



Fler underbara dagar hoppas vi på! Kraaaaam

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var hittade du den mammavännen? /En mamma som undrar hur man gör

Jenka sa...

Kan pappan vara Jesper Owe ? :) jättesöt liten tjej.
Shit vad jag vart sugen på att åka till stan och shoppa nu. Ditt fel Frida !!

Familjen Semla sa...

Genom bloggen och gemensamma vänner faktiskt. Det gäller nog kanske att våga att ta för sig och fråga? :) man har ju inte så mycket att förlora. Men jag tycker också att det är svårt! Lycka till :) kram

Ja precis så Jenka :) hihi förlåt, du får åka in när lilltjejen är ute och shoppa små söta tjejkkäder ;) kram och lycka till om vi inte hörs tidigare <3

Jenka sa...

Jag ska in imorn. Här finns ingen tid att spilla:)