torsdag 31 maj 2012

Två år sedan!

Tiden går så fort. Idag för två år sedan var jag världens lyckligaste blivande mamma, några timmar senare rasade världen samman. Imorgon skulle Ebba ha fyllt två år! Livet skulle precis börja och bli det bästa vi kunde tänka oss. Istället fick vi erfara att det kan vara allt annat än enkelt och underbart! Lyckan tog vi för givet och kvar hade vi en mörk mörk sorg att bearbeta. Jag kommer alltid önska att jag bara visste vad jag vet idag för två år sedan. Jag kommer alltid önskar att jag bara fick en liten stund med dig till, att lukta, hålla om, pussa och berätta hur mycket jag älskar dig!

För jag älskar dig och saknar dig varje, varje dag! Älskade Ebba Margareta Ekström Karlsson <3

15 kommentarer:

nathy sa...

Älskade du<3 älskar er!

Anonym sa...

Tårar

Zandra sa...

Massa styrke Kramar och kärlek <3
Våra små saknade firar finaste Ebbisen imorgon!

Önskar så att ni fick fira den dagen tillsammans alla fyra.
<3

Renee sa...

Kärlek till er<3

Sofie sa...

<3 <3 <3

Eva-Maria sa...

Tänker på er! Styrkekramar.

Eva-Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Kramar<3

Anonym sa...

<3

Linda sa...

<3

LööF sa...

<3. Time really flyes..

Cillan sa...

<3

Anonym sa...

Önskar också att ni sluppit erfarenheten att förlora ett barn.
Stor kram till er! <3
/Cecilia

Anonym sa...

Kram till er!

Denice Fossli sa...

Kärlek till er! <3