söndag 3 juni 2012

Grattis Karinni99!

Grattis min fina vän på din födelsedag i efterskott! Igår var vi i Alvik för att mysa med farmor och farfar. Sen åkte jag in till Karin för att fira hennes födelsedag. Mycket trevligt!
Farfar hade jaktjouren i helgen, ut och hjälpa stackars räv.





Sthlm maraton! Duktiga eller idioter? Jag pendlade hela vägen från odenplan. Kom fram till duktiga idioter...





Grattis baby!





Mingel på Frejgatan










En regnig promenad till Brasserie Godot för extremt goda drinkar!





Överraskningsdrink från Sanna, gulle!





Verry Berry





5 av 5 löptikar





Finisar















Plincesstårta till tigerKakan.





Tack Karin och alla tjejer för en trevlig dag/kväll! :) love you och sånt.

3 kommentarer:

Karinni sa...

Tack min älskling!!! Älskar dig! Puss

Stili sa...

Älskar verkligen när partmorsan är på G! Så klockers!

Anonym sa...

Hej!
Jag heter Johanna och kommer från Bålsta/Enköping och har följt din blogg i snart 2 år :) (utan att kommentera någon gång, förlåt)! Haha! Men nu är jag tvungen, för på bilden du har lagt upp på marathonlöparna så är jag nog en av dom, den framför han med limegrön t-shirt :) ser ut som jag bakifrån iallafall från den dagen! :) Så var tvungen att kluddra lite i din blogg och tacka för en mysig blogg! :)