tisdag 8 april 2014

Tack för mig!

Jag har sen en tid tillbaka funderat lite på hur det här med bloggen ska fortlöpa. Jag har ju bloggat ett tag och jag älskar att kunna gå tillbaka och minnas. Sen har många av er vart med oss genom ganska mycket, både kärlek och sorg. Men det skrämmer mig mer och mer att det är ganska många som vet mer om oss och vår vardag än vad jag vet om mina bättre vänner. Så nu tänkte jag tacka för mig och börja blogga för familj och vänner.

Tack fina ni för all pepp, för alla råd och goda skratt :) och lycka till med allt ni har framför er, med livet!

Ni vet hur ni når mig om ni vill fortsätta läsa, PUSS.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Oroligt tråkigt, men fullkomligt förståeligt. Lycka till med allt i livet! Det har varit roligt att ha haft möjligheten att få följa med på er resa.

Anonym sa...

Nej vad tråkigt har varit så kul att följa er då vi har barn födda samma år som ni. Tack så mycket för allt ni delat med er av! Har läst vargen dag och kommer sakna er mycket. Lycka till med allt! <3

Sanna sa...

Jag kommer också sakna att kika in hos er men förstår ert beslut fullt ut. Lycka till med allt och hoppas ni kommer trivas i ert nya hem så småningom!

LindaB sa...

Åh Gud vad tråkigt! Följt er sen ni var gravida med Ebba. Förstår dock beslutet helt och hållet. Hoppas ni kommer tillbaka. Lycka till med allt, och tack för alla skratt men också tårar som fallit. Ni har berört och påverkat många.
Hälsningar en trogen läsare

Marlene sa...

Nej vad tråkigt! Brukar titta in varje dag och tycker ni verkar ha en sån sund syn på livet i allmänhet och barn i synnerhet. Hjälper när man hanterar trots och utbrott hör hemma :) all lycka till er!

Mathilda lundberg sa...

Åh nej, jag älskar att läsa er blogg. Känns väldigt sorgligt att inte kunna förutsätta med detta. Har fått så mycket råd och tips, och försökt dela med mig av några i mellan åt. Jag vill inte sluta följa er 😩 både Maja och Melker är lika gamla och Philip och Vince. Åh..

Allt gott till er ❤️
// kram Mathilda, Melker och Vince

Anonym sa...

Tack för det du delat med dig av och lycka till med allt :)

Alexandra sa...

Åh vad synd :-( Men, som alla andra skriver, fullkomligt förståeligt. Tack för att jag fått följa med på er resa alla dessa år, det har varit givande!
Kram från en trogen läsare

Anonym sa...

Åh, vad tråkigt! En jättefin blogg som jag har älskat att följa! Tack för att vi fått följa med i er fina vardag.
Ta hand om er!

caroline sa...

Gud vad tråkigt, det känns som att säga hej då till en vän, följt er i 4 år nu, men förstår er helt.
Lycka till med allt!
Kram

Anonym sa...

Usch vad tråkigt!! Kommer sakna att få följa er. Lycka till i livet med allt!

Anonym sa...

Jätte tråkigt men helt OK!
Tittar in varje dag och tycker ni är en riktig insperationskälla!
Delar med er av högt och lågt!!
Lycka till i framtiden!

/ Ida

Anonym sa...

Åh så tråkigt! Tack för en fantastisk blogg & för allt du delat med dig. Lycka till!