tisdag 2 november 2010

Bang Saen

Vi har det toppen i värmen, vi saknar dock solen! Vi hoppas att den smyger fram imorgon så vi får lite färg på våra bleka kroppar. Scandinavian village är jättetrevligt, det är vi och en massa pensionärer, tempot är väldigt behagligt.

Idag har vi passat på att ta lite massage och åka på en liten shoppingtur, vi hittade lite skor till bröllpet. Tre par skor för 250 kr, check! Så här vill jag också ha det när jag blir pensionär, det är som en fritidsgård. Boule, Bowling, Friskis, Massage, Pilates, Golf, Utflykter och en massa annat skoj, like! Dom har till och med Mahjongspels lektioner, tänkte att jag skulle vara med och lära mig så jag kan förklara för Lello hur det går till :)

På planet ner så kände jag bebis först riktiga spark, det var magiskt!

Hej så längre!

Inga kommentarer: