måndag 22 november 2010

Vilken helg!

Vi har haft en riktig gegga-linda helg! Vi hade fantastiskt trevligt i lördags så vi bestämde oss för att sova kvar. Igår hade vi en riktig slappar dag med film och vinterstudion, bra avslutning på helgen!

Det va så mysigt att träffa Max, Annika och Junia. Man skulle kunna sitta och titta på det där lilla miraklet i timmar, så otroligt söt! Det hjälpte mig att tro att det kommer gå bra för oss den här gången. I april kommer vi också ha ett litet mirakel, i april kommer vi få känna den där magiska kärleken igen. För första gången vågade jag mig drömma bort i framtiden.

Idag kl 15.00 ska vi på ultraljud. Jag är så nervös och sprallig på samma gång. Vi ska äntligen få se vår lilla bebis!




6 kommentarer:

karolina sa...

Gud vad roligt att ni får se er lilla bäbis.
Det kommer gå bra för er denna gång, det bara vet jag.
Lycka till med allt.
Kramar

Fiffi sa...

Åh va spännande!!! <3

Cillis sa...

Spännande med UL!
Lycka till sötisar! puss

Anette sa...

Ja men visst kommer det att gå bra... O visst e de magiskt det har ni fått känna av men det som blir mer spännande är att få ta med sig den hem :)
Hoppas hon/han vinkade....

Hanna sa...

Vad härligt Fridis! :) Kramar

Hanna sa...

Vad härligt Fridis! :) Kramar