onsdag 17 november 2010

Klänningpanik

Idag har jag vart hos min bästa kurator Carin. Det är alltid lika skönt att prata med henne och man blir så glad efteråt.

Jätteglad tjej!



Jag har panik inför bröllopet! Jag kan inte ha på mig någon pralin klänning, jag ser alldeles för vulgär ut. Jag får försöka piffa en vardagsklänning med smycken och fest strumpbyxor. Det kommer ju 400 gäster så det lär ju inte vara en kotte som tänker på vad jag har på mig ändå.

Är det ett tecken på att man börjar bli gammal när man köper underklänning och tycker att Joy har fina kläder?

9 kommentarer:

Fiffi sa...

Men du köpte ju en jätte fin klänning från bikbok,varför kan du inte ha den?! :)
Carin verkar va kanon,skönt att du har henne att prata med:)
Det kommer gå super på måndag tror jag,läääängtar<3

Cattish sa...

Men du är ju så vacker även utan pralinklänning!
Jag piffade ofta med sidenband under brösten/ över magen i olika färg och rosett när jag hade magen. Det är lite pralin look :-D

Mathilda sa...

Gammal eller inte, söt eru iaf :)

Kangas sa...

http://nelly.com/se/mammakl%C3%A4der/mama-licious-100226/trappo-dress-6379-14/

hannis sa...

Du är så vacker Frida! Tror inte du förstår de själv. Du är tillbaka, du lyser. Älskade syster!

karolina sa...

Vad vacker du är!

Anonym sa...

http://nelly.com/se/mammakl%C3%A4der/mama-licious-100226/franca-woven-dress-6385-87/

Denna skulle du passa i med någon vacker sjal till över axlarna :)

Frippi sa...

Tack för tipsen :) Jag tror att jag har hittat min klänning nu efter två stycken halvdana. Kramar

Johanna sa...

Det är någon graviditets och efter graviditetsgrej att börja handla grejer och på ställen man inte direkt var stammis på tidigare, tror jag snarare än ålder...för mig blev det Lindex mest, men nu har jag blivit lite mer mig själv igen...Klänning till bröllopet är skitsvårt men har försökt resonera som du att hur mycket kommer oflk egentligen bry sig om just mig...Och så hoppas jag att personalen som såg mig på senaste bröllopet jag var kan låtsas osm ingenting om jag råkar ha samma klänning igen;)Du blir nog skitsnygg ska du se. kram