måndag 13 december 2010

Familjen Karlsson helg.

Oj oj dålig uppdatering, javisst. I fredags hjälpte jag min kära svärmor Mörten att julbaka inför glöggfesten på lördagen. Ingen av oss är någon riktig "bullmamma" så vi var så stolta över vad vi hade slängt ihop. Tryfflarna var helt klart bäst!

Jag och Nikki sov i Alvik och det var så mysigt att vakna upp och äta frukost med hela familjen på lördagsmorgonen. Mer sånt! Glöggfesten var riktigt lyckad och julstämningen var på topp!

Jag fick så fina tassles av Mörten som tack för hjälpen. Gulle!



Igår åkte vi med mormor Birgitta, Mörten, Ida, Kim och lilla Isak och julhandlade. De vart en mycket trevlig och effektiv dag utan julstress.

En fullspäckad och härlig helg med bästa familjen Karlsson! Den får helt klart 5 av 5 semlor.

2 kommentarer:

Fiffi sa...

Vilka gobitar fam.Karlsson verkar va:) fina tassels!:D tänkte fota alla jag såg hemma hos musen så du skulle få lite inspiration,får göra det nästa gång:)
Ses på ons?!?!:)

Moster Ida sa...

Ja visst var det trevligt! Puss