lördag 25 december 2010

God jul i efterskott

God fortsättning alla underbara familjen semla bloggläsare. Jag hoppas att ni alla har haft en bra jul med nära och kära.

Vi startade julhelgen med "lilla julafton" och uppesittarkväll hos fam. Wallgert (morbror)






När vi kom hem hade klockan slagit 12 och det var julafton. Nikki fick den finaste julklappen redan då, han kände två stycken karatesparkar från bebis!

Julaftonsmorgonen började med "morgonklappar".



Och frukost med skönsång i form av "stilla natt".



Sedan åkte vi till vackra görveln för att hälsa på vår Ebba. Det var fint men otroligt jobbigt. Vi saknade vår lilla tjej så mycket! Vi tog en omväg till Bromma för att få tid att andas ut lite själva innan vi träffade resten av fam Karlsson.









Underbart sällskap, Lunch, Kalle och klapputdelning. Jag hade tydligen vart så snäll i år för jag fick så många fina klappar. Tack tack tack gulle ni!

Sedan åkte vi vidare till fam Ekström för att fira kvällen i Stäket. Mysig kväll med massa julmat, mera FINA klappar och bästa familjen runt om sig. Jag och Nikki vann frågesport spelet, fett smartast i familjen och sånt.

Juldagen har spenderats i Stäket med promis och sen delade vi på oss. Jag till farmor och farfar på middag och Nikki till mormor på pastej och buljong. Nu är Nikki ute och gör storstan osäker, jag myser med syster.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: