torsdag 10 februari 2011

Bättre dag!

Jag tror chokladen gjorde susen för jag fick mer energi och bjöd över familjen på middag. Pappa hjälpte till att borra lite också, så bra min pappa :)

Idag är en betydligt bättre dag! Jag har redan vart hos min barnmorska. Jag gillar henne, hon är rolig och odramatisk, precis vad jag behöver! Allt såg jättebra ut. Min mage låg lite under kurvan men det var ingen fara, vår bebis är ju lite mindre. Och sen har dom mig under lupp!

Bebisen ligger fortfarande med huvudet neråt så nu hoppas vi att den stanna där.



146 slag/min slog det lilla hjärtat.

4 kommentarer:

Issa sa...

Härligt!! Hoppas den inte får blodstopp i huvudet när den ligger så, fett jobbigt ;P
Skönt att du mår bättre <3

Tessan sa...

Jag tror du väntar en kille, vi har två tjejer och de hade betydligt fler hjärtslag per minut!! Vad tror du?

michaela med bebis sa...

Vad skönt att du känner dig bättre till mods idag...choklad är verkligen medicin ibland ;) Härligt att allt ser fint ut med er lilla älskling också!

Frippi sa...

Ebbas hjärtslag låg runt 140-143, och den här lilla bebisens hjärtslag har legat mellan 146-158. Så sånna fall borde det vara en tjej ;) men min magkänsla säger att det är en kille. Så det blir spännande att se :)