måndag 21 februari 2011

Lugn helg

Vi har inte gjort många knop i helgen utan mest sovit. Min kropp har verkligen strejkat efter en lång powerwalk i lördagsmorse. Alvedon och sömn har vart min räddning.

Vi har i alla fall vart och hälsat på Ebbisen vid Görveln. Vi hittade den lilla tomteflickan som svärisarna ställde dit i julas.






Så vackert!

Sen har vi vart på hejdå middag i Alvik. Lilla Pölan ska till Asien i 5 veckor och sen NY i 5 veckor. Följ Pölans och Amandas resa här: asieny.blogg.se

Igår hann vi med ett besök på Ikea med Gegga-Linda innan min rygg gick AV och sängen kallade resten av dagen och kvällen.

Lite småtråkig helg men det är väl så det kommer se ut sista tiden.

2 kommentarer:

Zandra sa...

En slapp och skön helg tycker jag absolut du är väl värd, måste börja ladda nu ju inför Minis ankomst!

Åå den där tomtegumman såg jag när vi var där och kikade förut.. <3

KRAMAR

Fiffi sa...

i love lugna helger, det är det nya svarta :)
Såg jätte mys ut vid görveln! <3
Man är ju inte alls avis på pölan! Gud va härligt att åka iväg till värmen! :D