onsdag 16 februari 2011

Timi & Leslie

OJOJ man ska inte bråka med en hormonfylld Frippi. Låskillen kommer inte idag för att dom inte hade fått hem spanjoletten men valde att skylla på att jag har tagit fel datum. Dumt gjort, han fick sig en rejäl utskällning och jag kommer INTE bjuda på kaffe när han kommer på fredag kan jag säga!!

Nu till något mycket trevligare, Timi & Leslie skötväskor! Jag har hittat den optimala kombinationen, praktisk, snygg och ett okej pris. Nu får ni hjälpa till att välja vilken modell som är snyggast.

1. Rachel


2. Baby Jane


3. Charlie


4.Charlie Black

19 kommentarer:

Linis sa...

Jättefina allihop Frida :) Föredrar nog Rachel eller Baby Jane men det är svårt val mellan dem ;) puss&kram

K sa...

Charlie black ofcourse!!

PUSS

Anonym sa...

charlie black ;)

Anonym sa...

charlie light brown! kommer passa snyggt till den vagn ni valt:) fräscht me ljust också eftersom det nalkas ljusare tider...

michaela med bebis sa...

Jag säger också den svarta!

Cattish sa...

Men åh så snygga!
Den svarta säger jag.

Vad kostar dom?

Issa sa...

4.Charlie Black :)

Fiffi sa...

svårt ju ... :P
men tror jag tycker rachel :)

Anonym sa...

Nr 1!!

Familjen Semla sa...

Tack för era åsikter, tror jag måste fundera ett tag till, så svårt :)

Cattish:
Jag har inte kollat alla men Charlie låg på 800kr + frakt 200kr. Sen beställer man dom från US så man kan åka på tull om man har otur.

PUSS

Sandra sa...

CHARLIE!!! :)

sanne - mamma till lykke sa...

charlie :)

Em sa...

Charlie!!

Natalie sa...

Baby jane! LÄTT!

Sandra sa...

Charie light brown såg mest rymlig ut fast inga fack? vet inte va som är viktigast :) men jag skulle nog va feg å ta charlie black. Kanske inte blir lika skitig heller :)

Anonym sa...

baby jane!! skit snygg

Anonym sa...

Charlie!! Jättefin!

Stili sa...

Baby Jane såklart! Eller Baby Djeane... ;-)

Anonym sa...

Nummer 3 :)