torsdag 29 september 2011

Dejt på R7

Maja sover sött så nu ska jag på dejt med min bästa Pappanitch...hemma på R7! Love it!

"Wiiiit wuuuuuw" (vissling)!


Jag köpte lite romantikhöjande gottis. Nu saknas bara rödpannan! MEN eftersom vi (jag) är så oootroligt svenska av oss så köpte jag inget rödvin. Man kan ju verkligen inte dricka vin en simpel torsdag, kröka gör man på ju bara på helgerna. Så det fick bli vanligt vatten till. Tur är väl de, Pappanitch blir lätt odräglig annars och sånt ;) PUSS


Väntar bara på att workaholicen ska sluta jobba, därav det svamliga blogginlägget.



Snacka om torsdagsmys!

3 kommentarer:

sofie sa...

va mysigt!:) Bra inspiration till vardagsromantik.

Mathilda sa...

"Kröka" ha ha ha
Välvalda ord o såhär

Stili sa...

Frippi, du är så söt! Knäppo liksom.