söndag 1 september 2013

Dagarna går.

Det går fortfarande inte att blogga från min telefon, därav dåligt bloggande.

Jag är så lycklig just nu! Över livet, över all kärlek som finns i mitt liv och mina vänners liv ♥

Jag känner mig betydligt piggare nu, första tiden i bebisbubblan börjar lägga sig. Jag börjar få koll på omvärlden och känner mig redo att komma in i rutiner och bli en vanlig människa igen. Men med två små älsklingar runt omkring mig. Jag känner mig taggad för tvåbarnslivet och hösten :)

Maja har haft sina två första trotsutbrott, ganska lindriga men ändå "slänga sig på golvetnivå". Philip är en väldigt nöjd bebis som gillar närhet. Vill mest amma hela tiden på kvällarna men sover på nätterna. Är nyfiken på allt runtomkring precis som pappa och har lite svårt att komma till ro själv i sängen.

Idag har vi njutit av det fina höstvädret i stäket. Älskar hösten!































Inga kommentarer: