söndag 8 september 2013

Lilla Maja

Det är ju en enorm omställning att få en lillebror, hela Majas värld har kommit i gungning. Såklart. Hon är helt underbar mot Philip och vill hjälpa till med det mesta. Pappa har blivit stora favoriten även om hon fortfarande kan vara lite mammig.

Men hej och välkommen "lilla" trots. Det svänger fort i humöret, från att vara vår vanliga solstrålen till att skrika hysteriskt och slänga sig raklång på golvet. Puh!

Nu gäller det att vara smart, sätta gränser samtidigt som man vill hjälpa henne genom sina otroliga humörsvängningar. Lilla Snorpan är ju faktiskt inte så stor än, hon är ju fortfarande min lilla bebis.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen det där!

Stili sa...

Det händer att jag fortfarande slänger mig på golvet. Kanske inte när jag inte får som jag vill men när det kommer en situation som jag inte delar åsikt med den jag talar med så... Keep up the good work Maja! Klart du ska slänga dig på golvet när Morsan har fel! ;)