torsdag 10 oktober 2013

Alltså charmis

Dör för den här gulliga killen, charmar sin mamma så :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle vara intressant att veta hur ni beslöt er för att det var dags att försöka få ett syskon till Maja? Hur gick tankarna och var ni överens direkt att det var dags? Undrar för att jag själv är sugen på ett syskon till min dotter men tror inte min man är riktigt redo ännu
Hälsningar Linn

Mathilda sa...

Sötnos <3

Eva-Maria sa...

Lilla söta Philip! Förstår att han charmar dig.

Kämpa på Frida, du är fin men jag vet känslan av att inte känna sig fin eller framförallt av att vara sjukligt trött av sömnbristen och vardagpusslet... Och då har jag en liten att ta hand om. Ni har två!

Har du testat att doppa nappen i lite vatten innan han får den? Testat olika nappar? Låter lite overkill kanske men Gry ville amma i timmar och tillslut tröttnade jag på att vara mänsklig napp och fick dessa tips när barnmorskan gjorde hembesök. Men vissa barn vägrar tydligen.

Blev en uppsats... Sorry!
Kram

Anonym sa...

Vi hade samma problem med vår dotter, hon fick kväljningar men till slut efter många försök och månader tog hon den minsta prematur nappen. Träffade en nykläckt liten tös i veckan och hon sög på sin tumme, han kanske gillar det istället?

Lycka till/ Stina

Moster Ida sa...

Sötnöt! 😍