tisdag 17 december 2013

Öroninflammation x2

Ni kommer inte att tro mig när jag säger att båda barnen har öroninflammation. Vi kommer precis ifrån bvc som konstaterade detta så ikväll är det min tur att åka till närakuten med Philip. Kan bli en trevlig flygresa på fredag, suck!

Annars har Philip ökat på bra och har nu gått upp till medelsnittet. 7090g och 64cm. Helt otroligt tyckte bvc! Annars sa hon att han är väldigt lugn och inte så grovmotorisk men pratar ovanligt mycket. Precis som sin syster då.

Nej nu ska vi ta sista vaccinsputan innab vi åker. Hejje!

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow! Det var verkligen imponerande måste jag säga. Min dotter som också kom 21 dagar (45cm, 2630g) förtidigt hade inte kommit upp i de måtten förrän hon var närmare året. Det är säkert skillnad på flickor och pojkar (pojkbebisar är oftast lite större i sina mått, eller?) men det är ändå imponerande :) Bra jobbat!