onsdag 11 december 2013

Shopping och godaste middagen någonsin

Idag har Maja varit feberfri, hurra! På eftermiddagen passade vi på att hämta ut mitt pass och shoppa lite inför resan. Maja var så lycklig över att få komma ut en stund och valde sin outfit själv idag. Hon får vara hemma imorgon också så hon blir helt frisk, hon är ju fortfarande väldigt snorig. Vi vill ju se på luciatåget på fredag :)

När vi kom hem så kom Linda och Emmy ner med en gudomlig chili. Hon hade lite högrev hemma som höll på bli gammal och det hade tydligen bara tagit 10 min att slänga ihop + några timmars kokande. Det var på riktigt det godaste jag har ätit!  Alltså varför kan inte jag bara vara så duktig på att "slänga ihop" en middag? Tack snälla ni!

2 kommentarer:

Eva-Maria sa...

Den där Linda är en jävel på mat, kunde jag konstatera efter en lunch i toppklass. Öppna restaurang! Kram till er där hemma :)

Berndt sa...

Vad vi längtar efter vår lilla tjej.
Thailändarna