torsdag 4 augusti 2011

Rik på kärlek!

Mitt liv, min familj, mitt allt!



Vissa stunder väller kärleken över när jag ser Niklas och Maja tillsammans, hjärtat värker för att jag älskar så mycket. För att i nästa sekund känna en enorm saknad, saknad efter våran Ebba. Varför kunde inte hon få chansen att ligga här brevid? Ebba och Maja hade vart så lika, som tvillingar, fast Ebba skulle haft lite mer och mörkare hår. Tänk att jag har två så vackra döttrar. En brevid mig i sängen och en uppe i himlen som tittar ner på oss och skyddar oss från allt ont. Jag är rik, rik på kärlek!

6 kommentarer:

Moster Ida sa...

Så fin din familj... I himlen och på jorden! Kram

Cillan sa...

Så fint frida! kärleken är verkligen störst!

Kan inte heller sluta förundras sättet du förmedlar saker och ting, har sagt det förut, dina texter berör verkligen mig, du skriver så bra!

keep up the good work! :)
PUSS <3

Mallan sa...

Frida, dina fina texter förstör mitt smink dagarna i ända! kan inte hålla tbx tårarna...
ni e så vackra allihop<3

Therese sa...

Så vackert!
All kärlek till er!

Anonym sa...

Fint skrivet. Så hoppas jag att vi får om en månad när vårt andra barn föds, vår förstfödde förlorade vi höstas. Vi hoppas att vi snart har två fina barn, en i himlen och en på jorden. Storebror skyddar lillasyster i magen.

Livet blir skört efter förlust men
samtidigt blir man mer tacksam för allt som går bra, inget tas för givet. Allt är en gåva som man lär sig förvalta för man vet hur lätt allt kan förändras.

Tack för att du delar med dig av dina känslor, det är en tröst att veta att man inte är ensam om sina känslor.

Kram

Familjen Semla sa...

Va gulliga ni är!! <3

Till anonym:
Nej man lär sig verkligen den hårda vägen att inte ta något för givet! Om en månad kommer ni inte bara vara fina änglaföräldrar utan även "vanliga" föräldrar, vilken lycka! :) kom gärna in och berätta hur allt har gått och hur det känns att ha er dotter hos er! Jag vill även passa på att ge en styrkekram, vet hur psykisk jobbig den sista månaden var för mig!

Massa kramar Frida