måndag 3 oktober 2011

En dag med goda vänner

Jag ville bara tacka för alla era fina och stöttande ord, tack ni är bäst!!

Idag promenerade vi hem till Robin som hänger med oss tjejer nu när han är nyopererad. Han fick koka fyra kannor kaffe, inga konstigheter!



Elli chillade på matbordet...


Så Maja ville inte vara sämre


Majas nya grej är att hon vägrar att sitta. Hon vill bara stå, på tå! Hon har fått sin morfars runda och klumpiga fötter, och han har alltid gått på tå.


Jenny kom förbi på gofika innan sin träning. Maja var bara liiite sugen på att smaka glass.









Imorgon är en ny dag, då tar vi nya tag och glömmer idag.

3 kommentarer:

Thilde sa...

Hej! Vill bara säga att ni har en jätte mysig blogg och lilla Maja är bara för söt! Såg en bild från i helgen när ni var på en promenad med era vänner att dina skor såg snygga ut.. Dock lite suddigt att se dom bra, men kan inte du ta kort och visa dom närmare? skulle va jättekul med lite mer bilder på din klädstil för du verkar ha en snygg sådan:) ha de bra! Kram Thilde

Anonym sa...

Hej Frida! Jag undrar vart ni gjorde dopinbjudningarna till Majas dop? Dom var super fina! Tack för en bra blogg =)

Familjen Semla sa...

Hej Thilde! Söta du, tack :) ja jag kan försöka lägga upp lite bilder på vad jag har på mig, även om jag är långt ifrån någon modetjej! Nu ligger en bild uppe på skorna också. Kram

Dopinbjudan har vi beställt från prints with wings :) tack själv snälla du! Kram