torsdag 6 oktober 2011

Kroppen 5,5 månad efter

Jag har ju vart helt värdelös på att följa upp vad som har hänt med min kropp sen förlossningen. Jag vet att ni är några som är intresserade så här kommer en uppdatering.

Sist var 9 veckor efter förlossning:






(Bilden är 7 veckor efter)





Midja 81cm
Mage 94cm
Rumpa 102cm

Idag ser det ut så här:











Midja 78 cm -3cm
Mage 88 cm -6cm
Rumpa 96 cm -6cm

Vikt -6kg (total viktnedgång -22kg varav 19 graviditetskilo)


Nu har jag 5 kg kvar till min målvikt, kämpa kämpa!

4 kommentarer:

Fiffi sa...

Vi får kämpa å peppa tillsammans !!:) på sön kör vi igen!:D

Sanna sa...

Vad duktig du är, kan tänka mig att det inte är helt lätt att hinna med att träna när ni har en liten Maja. Dessutom lär det vara svårt att hålla igen med fika under föräldraledigheten, men du ser jättefin ut :)

Frida sa...

Woho! Va duktig du är! Härligt! :)

Familjen Semla sa...

Tack gulle ni! :) Ja det är verkligen svårt att hålla sig från gofikat!