fredag 7 oktober 2011

Scarface

Min mamma har filat mina naglar idag, stackars!




3 kommentarer:

Mia sa...

Alltså KORS I TAKET!!! Er lilla tjej är så otroligt söt, det går inte att sluta titta på henne. Helt obeskrivligt alltså, aldrig sett något av dess like :-) Nu ska jag inte ösa på för mycket, ville bara säga det OCH hej.. Jag är lite dålig på att kommentera, men en trogen läsare :-) Ni är så goa, jag blir glad av att läsa era inlägg så jag kommer fortsätta. Stor kram från Norrland :-)

Patricia Mamma till Wilja & bebis i magen. sa...

Hittade precis in på din blogg, och vill bara säga att den är helt fantastisk! :) blir så glad men samtidigt så rörd av dina fina texter och bilder.. Ett stort grattis till eran fina flicka! och ett stor kram för er förlorade.

Kramar från oss.

Familjen Semla sa...

Men åh va gulliga ni är!!! :) tack söta! Ha en underbar helg nu. Kramar <3