onsdag 21 mars 2012

Premiärfika på balkongen

Majas beteende har haft en "övertrötthets aura" idag. Hon blir så jäkla förbannad när hon inte får som hon vill. Det gäller att vara bestämd redan nu känner jag, puh! Hon kommer bli en sådan unge som ligger och skriker på golvet inne på Ica för att hon inte får godis en onsdag. Sådan var jag trots att min mamma var allt annat än mjäkig, men jag har slutat med det nu!



Hon var i alla fall söt i sin rosa tröja och rosa converse till.



Sen hjälpte Fiffi mig att kalka av vår kaffemaskin. Världens bästa dukt-Fiffi <3

Sen tog vi första fikan för i år på balkongen, med gott kaffe!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh snälla, hur kalkar man av kaffemaskinen?

Familjen Semla sa...

Jag kan kolla med Fiffi hur hon gjorde. Men jag tror hon spädde ut ättikan med vatten och kokade igenom kaffebryggaren. Sen kokade vi tre gånger till med enbart vatten. Hon googlade vet jag så där lär det stå annars :) Lycka till!