tisdag 20 mars 2012

Såren består

Besöket på Danderyd gick bra, eller det gick helt enkelt. Utredningen gav inget nytt som vi inte redan visste. Vi borde ha fått komma in tidigare och fått hjälp. Det är alltid jobbigt att dra upp allt som hände igen. Att gå igenom traumat! Utredningen resulterade i ett PM som sitter på förlossningen, där det ungefär står hur man ska agera om tex. en kvinna i graviditetsvecka 32 som har värkar och blöder från underlivet ringer. Detta PM ger oss inte tillbaka vår Ebba! Men vem vet det kanske ger några andra föräldrar chansen att lära känna deras barn i magen. Det hoppas vi på, det vore fint! Såren i hjärtat kommer alltid finnas kvar, likaså kärleken och saknaden. Ebba Margareta Ekström Karlsson, fina du!

Vi i djupaste sorg! Jag älskar oss, vi är gjorda för varandra <3

- Posted using BlogPress from my iPad

10 kommentarer:

sanna sa...

Ni verkar så starka! Jag är säker på att er ebba är så stolt över er och hur ni kämpar vidare.

Cillan sa...

fina ni!
Såren består och Ebba lever alltid kvar i våra hjärtan, varje gång jag ser en fjäril tänker jag på er ängel, Ebba.

<3

Cattis sa...

Det som hänt er är det grymaste av det grymaste. Ni är så starka.
Ebba vakar över er!
Jag tänker också på er Ebba när jag se en fjäril <3

Isabell sa...

Ni är beundransvärda!! Vilka klippor, ingen ska behöva gå igenom detta.. Styrkekramar <3

Mattimon sa...

Kramar <3

Zandra sa...

Såren kommer aldrig kunna läka helt. Ni kommer alltid fattas Ebbisen. Jag är glad att Ebba och Leon har varandra där uppe bland molnen...
Och när jag såg årets första fjäril för nån vecka sen så tänkte jag på både Er och Ebbisen. <3

Det vi har tvingats gå igenom önskar man ingen. Att vi ens kommit hit där vi är idag är ju ett under i sej.
<3
Kramar

Linis sa...

Puss och kram starka ni <3 Ebba finns alltid i våra hjärtan och hon är med all säkerhet himlens stoltaste ängel

Anonym sa...

Ja, ni är verkligen som gjorda för varandra!
Det som ni gått igenom finns de ingen som förtjänar!
All styrka och framtida lycka till er!

Familjen Semla sa...

Ni är bäst, utan tvekan!! massa kärlek <3

Denice Fossli sa...

Kärlek till er! Ni är så starka!